Αρχική » Φοιτητική μέριμνα

Πανελλήνιο συνέδριο: Δίκαιο, Οικονομία και Διεθνείς Σχέσεις

Φοιτητική μέριμνα

Για θέματα σχετικά με:

  • τη σίτιση,
  • τη στέγαση στις φοιτητικές εστίες καθώς και τον κανονισμό λειτουργίας των Φοιτητικών Εστιών,
  • την έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης και Ασθενείας,
  • και την ενημέρωση για θέματα κοινωνικής πρόνοιας (όπως το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα)

παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι/ες να επικοινωνούν με το αρμόδιο ανά πόλη Γραφείο Φοιτητικής Μέριμνας. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι αναρτημένα στην ιστοσελίδα:

https://www.uowm.gr/dioikisi/dioikitikes-ypiresies/dieythynsi-akadimaikon-thematon-kai-foititikis-merimnas/tmima-foititikis-spoydastikis-merimnas/

 

Πιθανές βλάβες στα δωμάτια ή τα κτίρια των φοιτητικών εστιών καθώς και προβλήματα τεχνικής φύσης  παρακαλούμε να καταχωρούνται απευθείας στο σύστημα αναγγελίας βλαβών:  https://service.uowm.gr.

 

Για την υποστήριξη φοιτητών σχετικά με ζητήματα αναπηρίας ή μαθησιακών δυσκολιών, αναζήτηση δωρεάν ψυχολογικής και συμβουλευτικής υποστήριξης παρακαλούνται οι φοιτητές/τριες να έρχονται σε επικοινωνία με τη Μονάδα Υποστήριξης Φοιτητών Ευπαθών Ομάδων: https://myfeo.uowm.gr/ .

 

Για την καταγραφή των παραπόνων ο φοιτητής/φοιτήτρια συμπληρώνει το «Έντυπο Υποβολής Παραπόνων», στο οποίο καταγράφει με συντομία, σαφήνεια και αντικειμενικότητα, το πρόβλημα – παράπονο που έχει, και το ηλεκτρονικά στο complaints@uowm.gr .

Ο Νομικός Σύμβουλος του ΠΔΜ αφού εξετάσει  το παράπονο του/της φοιτητή/φοιτήτριας, μαζί με τυχόν συμπληρωματικό υλικό, προβαίνει στις ενδεδειγμένες ενέργειες, ενημερώνοντας, κατά περίπτωση, είτε τον Πρόεδρο του Τμήματος, είτε το Συνήγορο του Φοιτητή, είτε την Επιτροπή Δεοντολογίας, είτε τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων.

Εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, ενημερώνεται αρμοδίως ο φοιτητής για τις ενέργειες που έχουν γίνει και τον εν γένει χειρισμό από την υποβολή του, καθώς και για τυχούσες αποφάσεις του εκάστοτε αρμοδίου οργάνου διοίκησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Βεβαιώσεις – Χρήσιμα έγγραφα