Προτεινόμενος τίτλος διδακτορικής διατριβής
Η ανάπτυξη των στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ, με έμφαση στο eμάρκετινγκ, των ελληνικών επιχειρήσεων για την είσοδο τους στις διεθνείς αγορές (ευρωπαϊκές και άλλες ξένες αγορές, όπως της παρευξείνιας αγοράς) στο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον
Επιβλέπων καθηγητής
Σίσκος Ευάγγελος, Καθηγητής
Μέλη επιτροπής
Καρτάλης Νικόλαος, Καθηγητής, Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Βελέντζας Ιωάννης, Καθηγητής, Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας